Ondersteuning waar nodig

Een kwart van de Nederlandse bedrijven komt in de problemen door personeelstekorten en een gebrek aan specifieke kennis“, concludeert het CBS in een recent onderzoek.

Moderne organisaties werken met de mensen die ze hebben en nemen niet voor elke losse klus of taak iemand aan. Voor dergelijke klussen, op projectbasis, wil je gerichte ondersteuning. Stendig biedt dit.

Voor jou betekent dit dat onze kennis en inzet een aanvulling is voor projecten en vernieuwing binnen je organisatie. Wij kijken naar motivatie, patronen, veranderingen en communicatie op een manier zoals weinig organisaties of bureaus dat doen: door een ondernemende bril, met kennis van gedrag en verandering.

Bekijk hiernaast drie diensten toegespitst op gerichte projectondersteuning. 

 

Review en analyse van bestaande diensten

Een goede onderbouwing van je dienst is nodig. Bijvoorbeeld om een certificering of subsidie binnen te halen, of om een nieuw marktsegment te benaderen. Via een stapsgewijze analyse maken we inzichtelijk hoe jouw dienst werkt op gedragsniveau. We onderbouwen je dienst in een maatschappelijk kader, formuleren een overzicht van doelen en koppelen deze aan concreet gedrag. Zo weet je waar je aan kunt scherpen, hoe je aansluit bij je nieuwe doelgroep of waar je échte veranderkracht ligt.

Ondersteuning tender- en offertetrajecten

Als marktpartij wil je een sluitende aanbieding doen op een tender of offerte-uitvraag. Het vertalen van de probleemstelling naar feitelijke handelingen en vragen over het beoogde effect, bereik en meetbaarheid blijven uitdagend. Met kennis van gedrag maak je diensten echt SMART. Het beoogde resultaat van je aanbod wordt veel beter gekwantificeerd omdat je gedrag concretiseert. Zo is jouw aanbod onderscheidend van concurrenten en inzichtelijk voor de potentiële opdrachtgever.

Presentatie-coaching

Een grote opdracht binnenhalen, de voortgang bespreken, een nieuwe koers voorleggen: allemaal momenten die vaak gepaard gaan met een presentatie. Tijdens deze momenten is veel te winnen (en verliezen). Presenteren is een vaardigheid en dus te leren, als je goede begeleiding krijgt. Wij leren je medewerker(s) het verhaal waar ze mee scoren, hoe ze non-verbaal sterker worden en wat je voor- en na het presentatiemoment kan doen om er voor te zorgen dat luisteraars in beweging komen.